Logo
آیین نامه برگزاری چهاردهمین دوره «جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی» کشور ابلاغ شد.

بزرگترین رویداد نشریات دانشجویی تحت عنوان جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی (جشنواره تیتر) همه ساله به صورت متناوب با میزبانی بین وزارت های بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و علوم،تحقیقات و فناوری برگز...


چهاردهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی کشور

بزرگترین رویداد نشریات دانشجویی تحت عنوان جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی (جشنواره تیتر) همه ساله به صورت متناوب با میزبانی بین وزارت های بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و علوم،تحقیقات و فناوری برگز...


رئیس شورای سیاستگذاری چهاردهمین جشنواره سراسری تیتر ۱۴ وزارت بهداشت منصوب شد

در حکمی از سوی وزیر بهداشت، دکتر مسعود حبیبی به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری چهاردهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی ( تیتر ۱۴) منصوب شد.



لیست اخبار


آیین نامه برگزاری چهاردهمین دوره «جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی» کشور ابلاغ شد.
بزرگترین رویداد نشریات دانشجویی تحت عنوان جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی (جشنواره تیتر) همه ساله به صورت متناوب با میزبانی بین وزارت های بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و علوم،تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود. در این رویداد آثار مکتوب، پادکست ها و نشریات تصویری ارسال شده توسط دانشجویان داوری می‌گردد

چهاردهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی کشور
بزرگترین رویداد نشریات دانشجویی تحت عنوان جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی (جشنواره تیتر) همه ساله به صورت متناوب با میزبانی بین وزارت های بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و علوم،تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود. در این رویداد آثار مکتوب، پادکست ها و نشریات تصویری ارسال شده توسط دانشجویان داوری می‌گردد


استفاده از علائم نگارشی در تیتر
ما اهالی رسانه‌ کارمان نوشتن برای مردم است؛ محصول ما نوشته، صدا، تصویر و یا ترکیبی از همه اینهاست. فرقی نمی‌کند که در روزنامه کار می‌کنیم یا رادیو و تلویزیون؛ آنچه مهم است این که محصول ما از جنس نوشته است و مخاطب، محصول ما را یا می‌خواند و یا می‌شنود و می‌بیند. بنابراین اشتباه در کار ما بیشتر از اشتباهات سایر مشاغل دیده می‌شود


چاره‌ای جز رفتن به سمت روزنامه‌نگاری چندرسانه‌ای نداریم
حسن نمکدوست در این ویدئو که توسط مرکز چندرسانه‌ای همشهری تولید شده است درباره روزنامه‌نگاری چندرسانه‌ای صحبت می‌کند. براساس دیدگاه او شرایط رسانه‌ای امروز نشان می‌دهد که ما چاره‌ای جز رفتن به سمت روزنامه‌نگاری چندرسانه‌ای نداریم و محصولات خود را با این تصور باید بسته‌بندی کنیم که که مخاطب ما در نهایت در موبایل این محصول را تماشا خواهد کرد.

گزارشگر با توصیف کائنات و فضا به گزارش از محل روح می‌دمد
گزارش انواع متعددی دارد اما در همه آنها حقیقت باید به طرز بارزی نمایان باشد. عنصر حقیقت در گزارش، نویسنده را از پرداختن به عقاید شخصی و دخیل دادن آن در گزارش باز می‌دارد و وی را به سوی اطلاعات صحیح و واقعی در گزارش سوق می‌دهد.

دیتا ژورنالیست‌ها سوژه‌های خود را چگونه پیدا می‌کنند؟
دنیای ما پر از اطلاعات و داده‌های مختلف است. کار دیتا ژورنالیست دیدن داستان‌ها و سوژه‌هایی است که در دل این داده‌ها نهفته است. روزنامه‌نگار داده نیز مانند سایر روزنامه‌نگاران باید شامه تیزی نسبت به اطلاعاتی که از سوی نهادهای مختلف اعلام می‌شود داشته باشد تا بتواند سوژه خود را از دل این داده‌ها بیرون کشیده و با مصورسازی به روایت آن بپردازد.

نیوزگرافیک چه تفاوتی با اینفوگرافیک دارد؟
گرافیک خبری چیست؟ چه کارکردی دارد؟ چه تفاوتی بین اینفوگرافیک و نیوزگرافیک وجود دارد؟ گرافیک خبری (News Graphics) در واقع تصویری از خبر است که قسمتی از رویداد یا تمام آن را نشان می‌دهد. این تصویر توسط گرافیست‌هایی که با خبر و زبان خبری آشنایی دارند و اکنون به ‌عنوان عضو تحریریه‌های بزرگ رسانه‌های خبری درآمده‌اند، ترسیم می‌شود.