Logo
آیین نامه برگزاری چهاردهمین دوره «جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی» کشور ابلاغ شد.

بزرگترین رویداد نشریات دانشجویی تحت عنوان جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی (جشنواره تیتر) همه ساله به صورت متناوب با میزبانی بین وزارت های بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و علوم،تحقیقات و فناوری برگز...


چهاردهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی کشور

بزرگترین رویداد نشریات دانشجویی تحت عنوان جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی (جشنواره تیتر) همه ساله به صورت متناوب با میزبانی بین وزارت های بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و علوم،تحقیقات و فناوری برگز...


رئیس شورای سیاستگذاری چهاردهمین جشنواره سراسری تیتر ۱۴ وزارت بهداشت منصوب شد

در حکمی از سوی وزیر بهداشت، دکتر مسعود حبیبی به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری چهاردهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی ( تیتر ۱۴) منصوب شد.



لیست اخبار



آغاز فرآیند دریافت آثار در چهاردهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی
بزرگترین رویداد نشریات دانشجویی تحت عنوان جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی (جشنواره تیتر) همه ساله به صورت متناوب با میزبانی بین وزارت های بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و علوم،تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود. در این رویداد آثار مکتوب، پادکست ها و نشریات تصویری ارسال شده توسط دانشجویان داوری می‌گردد. جشنواره تیتر امسال به میزبانی وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.





آیین نامه برگزاری چهاردهمین دوره «جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی» کشور ابلاغ شد.
بزرگترین رویداد نشریات دانشجویی تحت عنوان جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی (جشنواره تیتر) همه ساله به صورت متناوب با میزبانی بین وزارت های بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و علوم،تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود. در این رویداد آثار مکتوب، پادکست ها و نشریات تصویری ارسال شده توسط دانشجویان داوری می‌گردد

چهاردهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی کشور
بزرگترین رویداد نشریات دانشجویی تحت عنوان جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی (جشنواره تیتر) همه ساله به صورت متناوب با میزبانی بین وزارت های بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و علوم،تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود. در این رویداد آثار مکتوب، پادکست ها و نشریات تصویری ارسال شده توسط دانشجویان داوری می‌گردد


استفاده از علائم نگارشی در تیتر
ما اهالی رسانه‌ کارمان نوشتن برای مردم است؛ محصول ما نوشته، صدا، تصویر و یا ترکیبی از همه اینهاست. فرقی نمی‌کند که در روزنامه کار می‌کنیم یا رادیو و تلویزیون؛ آنچه مهم است این که محصول ما از جنس نوشته است و مخاطب، محصول ما را یا می‌خواند و یا می‌شنود و می‌بیند. بنابراین اشتباه در کار ما بیشتر از اشتباهات سایر مشاغل دیده می‌شود